VrijMiBo 19 April - Mexican Fiësta

Op 19 april is het weer tijd voor een culinair feestje!

De dagspecial is een Vergsgebakken Nacho's, rode rijst, vegan chili, Ropa Vieja (stoofvlees) en keuze uit héél véél toppings zoals guacemole, Pico de Gallo, crema en nog veel meer.

Voor 15 euro krijg je de vegan chili OF ropa vieja en 1 speciaalbiertje.
Voor de kinderen is er een kindermenu beschikbaar voor 5 euro.

In verband met inkopen vragen we vooraf te registreren:
Scan de QR of ga naar https://hc7b.nl/vrijmibo om 1 of meerdere tickets te kopen.

Mocht de dagspecial niet helemaal je smaak zijn: de keuken is die dag ook geopend met het gebruikelijk assortiment inclusief broodje knakworst en frietjes. Hiervoor hoef je geen ticket te kopen, en kan je terplekke afrekenen.

-- 5x VrijMiBo in Seizoen 2023-2024 ---

Vroeger, oh vroeger. Toen het op vrijdagen tijdens de training van de kleintjes vol stond met ouders langs de lijn en het een grote gezellige drukte was bij HCZ. Men bleef eten op de club, besprak de week met elkaar en kinderen bleven rondom de training gezellig met elkaar buitenspelen. Aldus de overleveringen.

Een echte HCZ traditie die we maar wat graag in ere herstellen! Dus dit seizoen wordt 5 keer een echte VrijMiBo (VrijdagMiddagBorrel) georganiseerd, dankzij de enthousiaste inzet van een aantal vrijwilligers.

Per keer wordt een dagspecial bereid, zodat bezoekers niet naar huis hoeven om te koken maar gezellig op de club kunnen blijven. Tevens is het normale assortiment uit de keuken verkrijgbaar, inclusief broodje (Unox) knakworst en frietjes.

Dit zijn de data:
  • 17 november - Satéschotel (€ 10,- p.p)
  • 22 maart - Bier & Burgers (€ 10,- p.p)
  • 19 april - Mexican siësta (€ 15,- p.p)
  • 31 mei - Italian Night (€ 10,- p.p)
  • 14 juni - Teams party (€ 10,- p.p)
De keuren is geopend van 17:30 tot 21:00 uur. Daaromheen is de bar ook geopend. Deze data staan ook in de agenda van de HCZ App.

We vragen om vooraf te registreren en een ticket te kopen, zodat we een redelijke inschatting kunnen maken ten behoeve van inkoop. Wie zich vooraf aanmeld, wordt beloond met een gratis drankje.

Iedereen is welkom: Leden die hebben getraind, leden die nog moeten trainen, leden die op andere dagen trainen, ouders, verzorgers, broertjes, zusjes, opa's, oma's, buren, vriendjes, vriendinnetjes, neven, nichten, juffen, meesters, enzovoorts.

Wie zich niet vooraf aanmeld, is nog steeds van harte welkom, en we zorgen voor extra voorraad maar uiteraard op=op.
8-4-2024 Evenementen