VrijMiBo - Italian Night

vrijdag 31 mei 2024   |   17:00 - 21:00   |   Clubhuis
Dit seizoen herintroduceren we de Vrijdagmiddag Borrel. Een echte HCZ traditie!

Wil je erbij zijn en mee-eten? Koop dan vooraf een kaartje zodat we de benodigde inkoop goed kunnen inschatten. Je krijgt dan als beloning een gratis drankje erbij. Kaartjes a 10,- te koop via https://hc7b.nl/vrijmibo

We zorgen voor eten en drinken in het clubhuis, zodat ouders en kinderen rondom de training op de club kunnen blijven en de sociale banden met de vereniging kunnen versterken.

We proberen die vrijmiddag in stapjes te herstellen naar hoe het ooit was, en beginnen dit seizoen met 5 edities, en elke editie zetten we iets lekkers op het menu:
  • 17 november - Satéschotel
  • 22 maart - Bier & Burger
  • 19 april - Mexian FiĆ«sta
  • 31 mei - Italian Night
  • 21 juni - Team's party
Daarnaast his ook het normale assortiment verkrijgbaar, inclusief Frietjes en Broodje (Unox) Knakworst. Als je liever daarvoor kiest dan hoef je geen kaartje te kopen.

Zegt het voort!