HCZ tenue: de FAQ

Beste leden,

We ontvangen veel vragen over het HCZ Tenue. Daarom besloten wij om de meest gestelde vragen alvast proactief te beantwoorden:

Moet ik het tenue zelf kopen?

Elk spelend lid krijgt een wedstrijdshirtje van de club. De rest van het tenue dien je zelf aan te schaffen.

Hoe weten jullie mijn maat?

Er is voldoende voorraad in elke maat geproduceerd. Als spelend lid krijg jij 1 thuis-shirt in de maat van jouw eigen keuze. Dit geldt ook voor leden die gaandeweg het seizoen nog lid worden. Als je een extra shirtje wilt hebben of in een andere maat, kan je die zelf bij Jumbo Hockey kopen.

Wanneer krijgen wij de shirts?

Helaas is door Corona en vervoersproblemen de levering van de shirts vertraagd tot oktober. Ook de broeken, rokjes, sokken met HCZ logo hebben vertraging. Het is dus helaas nog even wachten. Wij laten het natuurlijk direct weten als het zover is.

Kan ik niet alvast bestellen?

Bijna: de webshop van Jumbo Hockey is zo goed als klaar en alle HCZ artikelen zijn daar te bestellen met verwachtte levertijd op dit moment van 6-8 weken. We sturen een berichtje als de webshop definitief open is.

Wat doen we totdat we de nieuwe kleding kunnen krijgen?

Totdat de nieuwe shirts inclusief logo van onze hoofdsponsor en Jumbo Hockey leverbaar zijn, is het toegestaan om nog in de oude shirts te spelen. Als tijdelijke oplossing, indien je geen "oud” HCZ shirt hebben, mag je ook in een "gewoon” rood of wit shirt spelen. Belangrijk hierbij is dat het hele team of in het rood of in het wit speelt.

Maar dat mag toch niet voor Heren1 en Dames1?

Klopt: de bond let streng op tenues voor de H1 en D1 teams. Daarom loopt voor deze teams een spoedprocedure zodat we jullie tijdig (voor aanstaande zondag) van een wit uit wedstrijdshirt kunnen voorzien.

Wat moet ik doen als ik ook geen oud shirt heb?

We hopen dat leden die nog kleding ‘over’ hebben (bijv. te kleine maatjes), deze willen uitlenen aan nieuwe leden zonder tenue. Daar zullen we een aparte oproep aan wijden.

Waar is de winkel?

Jumbo Hockey is de winkel waar je het HCZ Tenue kunt kopen. Je kunt daar op twee manieren aan spullen komen:

• Naar de winkel in Teteringen, Oosterhoutseweg 129b. De winkel is elke dag geopend. (Zie openingstijden)
  • Via de webshop (URL volgt nog)

We hopen jullie hier meer wat meer duidelijkheid te hebben gegeven. Laat het gerust weten als er nog iets onduidelijk is.

Met vriendelijke groet,

De HCZ Hockeytafel