Bericht van het bestuur

15-7 Nieuws Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning.

Het seizoen 2019-2020 zit er op. Dit weekend waren de laatste reguliere trainingen. Het seizoen is vreemd geëindigd. Maar als we allemaal geen gekke dingen op vakantie gaan doen….zal het seizoen 2020-2021 hopelijk niet gek beginnen.

We hebben wat gemist zo aan het einde van het seizoen 2019-2020: Wedstrijden… toernooien…. feestjes….. Maar deze periode heeft ons gek genoeg ook veel gebracht. We hebben een heel mooi gerenoveerd clubhuis gekregen, we zijn cashless gegaan, we hebben een ambitieus nieuw hockeybeleid…. en een heel mooi nieuw waterveld…..

En het mooiste moet wellicht nog komen…. We zijn al weer druk bezig om het nieuwe hockeybeleid te implementeren. We zijn met veel vrijwilligers hard bezig om de nieuwe hockeystructuur uit te werken en op te zetten. Als dat goed gaat gaan we komend seizoen al sterk merken welke positieve ontwikkelingen dit nieuwe beleid ons kan brengen.

Maar eerst gaan we nog een mooie sportzomer tegemoet! We hebben de zomervakantie afgetrapt met het eerste geslaagde super gave HCZ hockeykamp.
Alhoewel de trainingen formeel zijn afgelopen is de ervaring dat senioren, veteranen en trimmers vaak door gaan in de zomer. Voor de jongste jeugd en jeugd is deze mogelijkheid er nu ook! Iedere zondagochtend in de vakantie, van 10:00 tot 13:00, gaat het complex en het clubhuis open voor ‘jeugdleden – ouder’ wedstrijdjes en/of trainingen. Neem je vader, je moeder, je neef een vriendin of je opa of oma mee en kom meedoen met de wedstrijdjes of klooi wat aan op het nieuwe waterveld en drink na afloop gezamenlijk wat. Kunde is niet vereist, plezier wel!
Middenin de zomer hebben we ook een ouderwetse senioren slotdag toernooi! Wanneer, hoe laat, wat moet ik aantrekken … wordt nog gedeeld.
Aan het einde van de sportzomer, op 20 & 21 augustus, zijn we al weer toe aan
het 2e HCZ hockeykamp! Schrijf je in met je nieuwe team en leer de nieuwste trucjes kennen…en voor sommigen…elkaar.

Graag willen we iedereen een mooie zomer toewensen en ook diegenen bedanken die het afgelopen jaar het wederom mogelijk heeft gemaakt om als club weer verder te groeien. We zien iedereen graag terug in het nieuwe seizoen!

Het Bestuur

15-7-2024 Nieuws