Geen inschrijfkosten tot 1 juli '20

Geen inschrijfkosten bij HCZ tot 1 juli 2020

Denk je erover om lid te worden bij HCZ? We maken de beslissing wat makkelijker voor je. Want als je voor 1 juli 2020 jezelf of je kind inschrijft als lid van HCZ, dan betaal geen inschrijfkosten.
HCZ staat voor ambitie, gezelligheid en sportiviteit. Een missie die voor alle teams van toepassing is. We verwelkomen jeugdleden, senioren, veteranen en trimhockeyers. Er is altijd een plekje voor je in een gezellig team.

Hockey bij HCZ nog leuker!

HCZ heeft een modern complex aan de Zuidrand in Zevenbergen. We hebben niet alleen een compleet gerenoveerd clubhuis, maar we krijgen binnenkort ook een tweede waterveld. Daarmee kan iedereen op zijn of haar eigen niveau met veel plezier hockeyen en genieten van hypermoderne velden en accommodatie.

Bij HCZ vinden we het belangrijk om leden actief te betrekken bij de club, zodat je je verbonden voelt met je teamgenoten en andere leden.

Ben je nieuw en wil je hockey eens uitproberen? Of heb je ooit gehockeyd en zou je eigenlijk wel weer eens een balletje willen staan? Een stick kan altijd geleend worden van de club.
Stuur een mail naar [email protected] dan informeren we je snel over de mogelijkheden.

4-6-2024 Nieuws