Hoofdsponsor Zolder zoekt Financieel Medewerker

Beste leden van HCZ,

Als hoofdsponsor van Hockeyclub Zevenbergen is het heel vanzelfsprekend dat Zolder BV groeit. Daarom zijn wij op zoek naar een Financieel Medewerker, bij voorkeur uit de regio Zevenbergen. En wat zou er mooier zijn dan iemand te vinden vanuit ons Hockeynetwerk?

De vacature is op LinkedIN geplaatst: https://www.linkedin.com/jobs/view/3714201000

Maar voor iedereen die niet actief is op LinkedIN hieronder de vacaturetekst. Wil je solliciteren? Stuur dan een e-mail aan [email protected]

Groetjes van Zolder!

About the job

Zolder is een jong en groeiend bedrijf in een spannende sector: cybersecurity. Wij beschermen organisaties zoals MKB bedrijven, gemeentes en scholen tegen hackers. Dat doen we op basis van jarenlange ervaring en hoogwaardige kennis. En dat doen we blijkbaar op een goede manier, want we groeien!

Voor onze interne financiƫle processen zijn we op zoek naar een zelfstandig financieel medewerker. In die rol zorg je in elk geval voor de boekhouding van verkoop en inkoopfacturen alsmede de bankboekingen (inclusief allerlei betaalwijzen zoals Paypal en Creditcards). Dat is in de basis vooral een uitvoerende taak, maar er is nog van alles te verbeteren en te automatiseren, waarna we in overleg met jou nog allerlei aanpalende taken kunnen toevoegen, indien gewenst.

Tot nu toe is de boekhouding een verantwoordelijkheid van office management maar dat begint nu wat te druk te worden. We denken dat het werk met 1 dag per week uitvoerbaar is, maar om ruimte over te houden om processen te verbeteren en takenpakket uit te breiden, zoeken we iemand die 1 tot 2 dagen per week wil werken. Lijkt het je helemaal te gek maar wil je meer dagen werken? Laat het vooral weten want als er een match is dan vinden we vast een mooie oplossing.

Op Zolder werkt iedereen in de basis vanuit huis. En regelmatig treffen we elkaar in ons kantoor in hartje Zevenbergen (tegenover de Albert Heijn). Voor deze functie van Financieel Medewerker gaan we uit van het kantoor als standplaats.

Verantwoordelijkheden

• boekhouding van inkomende en uitgaande facturen
  • verwerken bankboekingen incl afletteren
  • klaarzetten betalingen