Meld je aan voor HCZ SummerChamps!

Voor de jeugdleden O12 t/m O18 organiseren we dit jaar weer HCZ SummerChamps! De slotdag voor onze junioren vindt dit jaar aansluiten op het jongste jeugdkamp plaats, dat wil zeggen zaterdag 29 juni.

SummerChamps is dit jaar met Barbecue, gebruikmakend van onze nieuwe club BBQ gesponsord door Vleesland. En we kijken samen naar OranjeHockey op een groot scherm in het clubhuis, want die avond spelen de dames tegen Belgiƫ voor de FIH Proleague.

We hanteren daarbij twee leeftijdsgroepen, met per groep een iets andere benadering dus lees goed hoe je je moet aanmelden:

SummerChamps O13: met overnachting
Leden in de teams MO12-1, MO12-2, JO12-1 en MO14-1 mogen meedoen aan SummerChamps O13. Zij spelen een onderling toernooi in gemengde teams die door de organisatie worden samengesteld op basis van aanmeldingen.

In de nacht kunnen de kinderen slapen in de tenten die de nacht ervoor voor het Jongste Jeugdkamp zijn neergezet en daarna zijn schoongemaakt. In een tent passen 8 kinderen dus een heel team past niet in 1 tent maar er zijn voldoende tenten om iedereen een plekje te geven. Natuurlijk is het ook mogelijk een eigen tent bij te plaatsen maar dus niet nodig.

Lid inschrijven (15 euro p.p)
Alle spelers uit deze teams dienen zich aan te melden via Mijn HCZ (website) of de HCZ App, waarbij je direct via iDeal 15 euro aan inschrijfkosten kunt afrekenen. Hiervoor verzorgen wij het avondeten en ontbijt, de tenten, en een t-shirt.

Op een later moment zal nog een email volgen met vraag om informatie zoals shirtmaat en vrijwilligers. Want vrijwilligers hebben we nog nodig voor de BBQ, Ontbijt, Nachtwacht en Toernooibegeleiding.

SummerChamps O18: maak je eigen team
Voor de teams vanaf JO14-1 tot en met MIX18-1 geldt dat leden zich kunnen aanmelden voor  het toernooi met een team naar keuze. Daaraan mogen zoals andere jaren ook kinderen (minderjarig) meedoen van buiten de club.

Team inschrijven (gratis)
Elk team kan zich gratis aanmelden voor het toernooi: https://www.tournify.nl/live/summerchamps24/signup

BBQ apart aanmelden (5 euro p.p)
Deelname aan de BBQ is voor deze oudere groep optioneel: daarvoor kan je online een ticket kopen voor de BBQ a 5 euro per persoon: https://eventix.shop/x3nbjvq5