Meld je aan: 24-feb Hockeyclinic en Pannatoernooi voor HCZ Jeugdleden!!

Ter ere van het 45 jarig bestaan van Hockeyclub Zevenbergen, organiseren wij voor alle jeugdleden een speciale, gezellige hockeydag!

Deze dag is bedoeld voor alle Jongste Jeugd en Junioren, dus vanaf de Funkeys tot en met O18.

Met hulp van Kicks'n'Sticks is er een gave Hockeyclinic én een echt Pannatoernooi! Bij het Pannatoernooi worden kinderen door de organisatie in 2-tallen van de eigen leeftijd ingedeeld. En spelen vervolgens 2 tegen 2 wedstrijden tegen leeftijdgenootjes in een klein pannaveldje. Voor alle leeftijdsgroepen zijn vette prijzen te winnen! En sowieso gaat natuurlijk niemand op zo'n feestdag met lege handen naar huis ;)

Wij gaan er vanuit dat alle leden hierbij aanwezig zijn, maar vragen voor de organisatie wel om uiterlijk 9 februari aan- of af te melden via de HCZ App (zie hieronder voor instructies).

Tijdschema:
  • 9:30-9:45 Inloop
  • 10:00 Start Clinic & Pannatoernooi
  • 15:00-16:00 Einde vd dag
Tussen de middag wordt voor eten gezorgd. En de hele dag staat ranja en water klaar. En natuurlijk is de bar en keuken open voor papa's, mama's, opa's, oma's en anderen familie en vrienden die gezellig langs de lijn een kijkje willen nemen.

Dus meld je nu snel aan!

De HCZ Jubileumcommissie

Aanmelden uiterlijk 9 februari

Aanmelden voor het evenement kan via de mobiele HCZ app of de website.
Login met het lidnummer van het lid dat mee wilt doen.

Optie 1: via mobiele app
  1. Zorg dat je aangemeld bent in de mobiele HCZ app met het lidnummer van het kind dat je wilt aan of afmelden
  2. Ga in de app naar Meer > Evenementen
  3. kies daar voor Aanmelden.
  4. Pas na eerst te kiezen voor aanmelden ontstaat ook de mogelijkheid om af te melden.
Optie 2: via website
  1. Op we website (hockeyclubzevenbergen.nl) gaat u bovenaan naar Mijn HCZ
  2. log in;
  3. in het startscherm ziet u rechtsonderin het evenement staan.
  4. Klik daarop, de rest wijst voor zich.
Mocht u problemen hebben met aanmelden, stuur dan een e-mail aan [email protected]
24-1-2024 Evenementen