Zaalhockey seizoen 2023-2024

Ook dit seizoen wordt in de winterstop Zaalhockey gespeeld. Zoals gebruikelijk zal HCZ als uitgangspunt alle teams vanaf O10 voor zaalhockey aanmelden. De deadline voor die inschrijving is 26 september.

Aanstal spelers
Zaalhockey wordt gespeeld met 6 spelers in het veld, inclusief de keeper. Daarnaast mogen nog maximaal 6 wisselspelers meedoen, dus in totaal 12.

In O16 en O18 heeft HCZ voor het veldseizoen vrij grote teams. We zullen daarom bekijken of het haalbaar is om meer kleinere zaalteams in te schrijven, zodat iedereen wat meer aan spelen toekomt.

Training en wedstrijden
HCZ zorg voor accomodatie waar elk team 1x per week kan trainen. Thuiswedstrijden worden gespeeld op Zondag. Dit in verband met beschikbaarheid van de zaal in de Niervaert, Klundert. Uitwedstrijden op zaterdag of zondag, dit verschilt per club.

Contributie
De contributie om zaalhockey te spelen staat los van de reguliere contributie. Voor het lopende seizoen zijn contributies nog niet vastgesteld door de ALV, maar ter indicatie kan gekeken worden naar de contributiebedragen van vorig seizoen.

Vragen / opmerkingen
Heb je nu al iets te vragen of zeggen over zaalhockey? Richt je dan tot [email protected]
17-9-2024 Zaalhockey