Stem op HCZ in Rabo ClubSupport (uiterlijk 26 sept)

Hockeyclub Zevenbergen doet mee aan Rabo Clubsupport. Op die manier hopen we extra budget te verzamelen voor de verbouwing van onze keuken. Een goed doel toch? Dus stem op ons, en vertel het door aan familie, vrienden en kennissen.

Hoe werkt het?
Rabobank leden kunnen stemmen via de Rabo App of via https://rabobank.nl/clubsupport. Zoek op Hockeyclub Zevenbergen om onze club te selecteren, en kies daarnaast nog 2 andere clubs naar eigen keuze voordat je je stem uitbrengt. De stemming sluit op 26 september, dus wacht niet te lang!

Over Rabo ClubSupport
Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom investeren wij graag in clubs en verenigingen. Als Rabo-lid kun je ieder jaar stemmen op jouw drie favoriete clubs.

Dit jaar kan dat van 4 t/m 26 september. Dat is goed voor jouw club en geweldig voor de samenleving.
6-9-2024 Penningmeester