Wijzigingen & Opzeggen

Op deze pagina vindt u alle informatie om wijzigingen door te geven, lidnummer en wachtwoord op te vragen en om eventueel op te zeggen.

Lidnummer en wachtwoord

Ieder lid van onze vereniging, maar ook vrijwilligers krijgen allemaal een lidnummer en wachtwoord. Hiermee kan je inloggen op de HCZ pagina en op onze APP. Je lidnummer kan je eenvoudig opvragen via de onderstaande link

Wijzigingen

Het is belangrijk om je gegevens actueel te houden, zodat je de benodigde informatie altijd binnen krijgt. Tegenwoordig kun je zelf je telefoonnummer(s) en e-mailadres(sen) wijzigen in het systeem. Log in via mijn HCZ, klik rechts bovenaan op profiel, klik op bewerk en pas hier je gegevens aan.

Overige gegevens, zoals je adres of betaalwijze kan alleen door de ledenadministratie worden aangepast. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected].

Opzeggen

Wil je onze club verlaten, stuur voor 1 juni van het lopende seizoen een e-mail naar  [email protected].

De ledenadministratie stuurt altijd binnen 10 werkdagen per mail een bevestiging van de afmelding. Geen bevestiging betekent dat de afmelding niet is ontvangen.

Mondelinge afmeldingen of afmeldingen die worden gedaan bij andere personen dan de ledenadministratie worden niet geaccepteerd.

Let op, je moet aan alle financiƫle verplichtingen hebben voldaan voordat je opzegging in behandeling wordt genomen.