Algemene Ledenvergadering (ALV)

maandag 27 maart 2023   |   19:30 - 21:00   |   Clubhuis
Beste (ouders van) hockeyers!

Hiermee nodigen wij u van harte uit voor een extra Algemene Ledenvergadering HCZ op 27 maart 2023.

De ALV zal plaatsvinden op maandag 27 maart in ons clubhuis aan de Westrand 5 te Zevenbergen. Inloop vanaf 19:30, de vergadering start om 19:45. Om 21:00 hopen wij klaar te zijn.

Deze nieuwe vergadering komt deels als vervolg op de ALV van 2 december 2022 waarin het bestuur toezegde terug te komen op het Hockeybeleid onder de noemer "plan/visie/lange termijn". Naar aanleiding van dit agendapunt, zal in april (datum nog nader vast te stellen) een brainstormsessie plaatsvinden onder leiding van Caspar van Feedback. Tijdens de ALV op 27 maart kunnen geïnteresseerden zich hiervoor opgeven. Ben je niet in de gelegenheid de ALV bij te wonen dan kan je een mailtje sturen aan het bestuur en je opgeven voor de brainstormsessie.

Dit is de agenda:

De volgende relevante stukken delen we graag ter voorbereiding:

We hopen dat jullie er in grote getalen bij willen en kunnen zijn!

Sportieve groet,