Seizoenstart 22-23 & Open Dag

zaterdag 10 september 2022   |   09:00 - 17:00   |   HCZ
We gaan beginnen!

Na de vakantie gaan we met zijn allen op zaterdag 10 september het seizoen feestelijk opstarten. Kom allemaal naar de club! We hebben een springkussen, delen ijs en lekkers uit en gaan vooral lekker hockeyen met elkaar!

Het programma kan in detail nog wat veranderen, maar dit is grofweg het idee:
  • 8:15 uur Hek open
  • 09:00 - 11:00 - Wedstrijden JONGSTE JEUGD (speelschema volgt nog)
  • 09:15 - 10:45 - Train-de-Coach JUNIOREN
  • 11:00 - 13:00 - Lunchbreak (bar & keuken is open)
  • 13:00 - 14:30 - Train-de-Coach JONGSTE JEUGD
  • 11:00 - 17:00 - Wedstrijden JUNIOREN
De "Train de Coach" sessies worden verzorgd in samenwerking met Kicks-n-Sticks. Het doel is om jullie goed op weg te helpen in het begeleiden van je team. Maar vooral draait het 10 september om ons nieuwe plan ten behoeve van Hockeyontwikkeling met jullie te delen, en jullie rol in de uitvoering ervan scherp te stellen. We gaan dit seizoen starten met trainingen op basis van een aantal HCZ spelprincipes. De trainers liggen al 2 sessies voor op de coaches, dus het is nu de hoogste tijd om jullie te voorzien van handvatten om goed te kunnen coachen op de spelprincipes.

En daaromheen zorgen we voor allerlei entertainment: zodat om het clubgevoel een boost te geven en iedereen goed voor te bereiden op de eerste competitieronde.