Slotdag 2020

zaterdag 15 augustus 2020   |   12:00 - 19:00   |   Clubhuis

Beste leden en vrienden van HCZ,

Na een lange periode van onzekerheid en thuis zitten mogen we weer langzaam dingen gaan ondernemen.

Om dit toch een beetje te vieren organiseert HCZ zaterdag 15 augustus het jaarlijkse slotdag toernooi.

Iedereen kan zich inschrijven, ook al ben je geen HCZ lid (niet leden minimaal 16 jaar). Speel je in een B-elftal of hoger, schrijf dan een team of jezelf in.

De kosten voor het toernooi zijn €13,- per deelnemer. Hiervoor kun je deelnemen aan een van de leukste toernooien en daarnaast zorgen we voor lekkere muziek en avondeten.

Daarnaast krijgt de nummer 1 van het toernooi een leuke prijs, ook zal dit jaar het team met het leukste/origineelste tenue een prijs ontvangen. Dus doe je best!!

Mail de onderstaande gegevens naar [email protected], en je inschrijving zal verwerkt worden.

Teamnaam:

Aantal deelnemers:                 (max. 8)*

Teamcaptain:

Telefoonnummer teamcaptain:

E-mailadres teamcaptain:

Teamleden:

*in elk team moeten minimaal 2 vrouwen spelen

**onder de 25 ben je verplicht je legitimatie mee te nemen.