Hockey evenementen

Bij onze hockeyclub staan sportiviteit en gezelligheid op de eerste plaats. Door het organiseren van goede trainingen en het spelen van wedstrijden met daarna even nazitten met de tegenstander. Daarnaast organiseren we elk seizoen tal van andere activiteiten voor de (ouders van) leden en vrijwilligers.

De activiteiten die georganiseerd worden zijn o.a.:

• Trimmerstoernooi - toernooi voor diverse trimmersteams uit de regio
  • Chelmsford toernooi - uitwisselingstoernooi met de Engelse club Chelmsford
  • T Dansant - een aantal zondagen per seizoen een extra gezellige derde helft voor de seniorenteams met een dansje en drankje
  • Huldiging kampioenen - alle kampioenen worden op het eind van het seizoen in het zonnetje gezet
  • HCZ-slotdag - seniorentoernooi als afsluiter van het seizoen
  • Maatschappelijke stage - Leerlingen van het Markland college geven een hockeyclinic aan groep 3 en 4 van de Moerdijkse basisscholen.
  • Pietentraining - training voor de jongste jeugd in aanloop naar Sinterklaas
  • Hockeykamp Jongste Jeugd - kamp voor de jongste spelertjes die een nachtje op blijven de club slapen

Op donderdagavond na de training en vrijdag tijdens de training van de Jongste Jeugd wordt er gezellig geborreld in het clubhuis of op het terras.

Op 7 december 2018 vieren we ons 40-jarig bestaan. Het seizoen 2018-2019 staat dan ook in het teken staan van dit jubileum met tal van (hockey)activiteiten. Houd hiervoor de website en app in de gaten.

De evenementencommissie

HCZ heeft een evenementencommissie die al deze gebeurtenissen probeert te coƶrdineren. Daarbij is vaak overleg tussen hen en de barcommissie, gemeente, coaches en organiserende leden om een en ander soepel te laten verlopen. Bij HCZ een feest of iets anders meemaken is natuurlijk heel erg leuk, maar voor het doen slagen van deze leuke evenementen is de inzet van de leden zelf ook belangrijk. Vele handen maken licht werk.

Wil je een feest of een andere leuke activiteit bij HCZ organiseren, neem dan contact op met de evenementencommissie. Ook als je het leuk vindt om te helpen bij het organiseren van activiteiten en/of te helpen tijdens de activiteit kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de evenementencommissie [email protected]

Arianne

Ineke