Jeugdkamp HCZ 30 juni - 1 juli

Beste HCZ Jeugdleden,

Op 30 juni en 1 juli organiseert Hockeyclub Zevenbergen traditiegetrouw een superleuk kamp voor de jeugdleden. Vanaf dit seizoen betrekken we daar alle kinderen van basisschoolleeftijd bij, wat neerkomt op alle leden vanaf de Funkeys tot en met de O12 teams.

Allereerst: Vrijwilligers Gezocht

Om het hockeykamp mogelijk te maken zoeken wij nog vrijwilligers, voor de uitvoering maar ook de coördinatie.

·       Administratie vooraf, tijdens (aftekenlijsten enz) en achteraf

·      Keuken & Bar vrijdag (avondeten)

·       Keuken & Bar zaterdag (ontbijt en lunch)

·      Avondactiviteiten

·      Nachtwacht

·      Hockeyclinic vrijdag

·      Hockeytoernooi zaterdag

Ieders hulp is nodig om van het kamp de onvergetelijke ervaring te maken die onze kinderen de rest van hun leven blijven herinneren, dus vraag je niet af OF je iets gaat doen maar WAT je gaat doen.

Meld je aan als vrijwilliger via dit formulier.

Overnachten

Voor de O8-teams en ouder (kinderen vanaf 6 jaar) is het mogelijk om te blijven slapen in een tent op veld 3 (grasveld). Die tent moet je dan wel zelf meenemen, opbouwen en afbouwen. Natuurlijk kan je met andere kinderen afspreken om samen in een grote tent te slapen.

Voor teams die hieraan mee willen doen, proberen we bij 1 verhuurbedrijf een aantal tipi tenten voor 8-10 kinderen te huren, kosten bedragen dan 100 euro per tent. Laat uiterlijk 7 april weten als jouw team van deze optie gebruik wil maken door een mailtje te sturen aan [email protected] (de voorraad is beperkt: eerst komt, eerst maalt)

Tijdschema

Het tijdschema ziet er in grote lijnen als volgt uit, een detailprogramma wordt later gecommuniceerd:

·      Vrijdag 16:00 - Inloop

·      Vrijdag 20:00 - Einde Hockeyclinic

·      Vrijdag 22:00 - Einde Avondprogramma

·      Zaterdag 9:00 - Inloop

·      Zaterdag 9:30 - Start Hockeytoernooi

·      Zaterdag 14:00 - Einde

Voor leden die niet willen blijven overnachten, bestaat de mogelijkheid om hem/haar op te halen na de Clinic of na het Avondspel. De volgende dag kunnen zij weer aansluiten vanaf 9:30 want dan start het Hockeytoernooi.

Bijdrage

·       Voor kinderen die blijven slapen vragen wij een bijdrage van 25,00

·       Voor kinderen die niet blijven slapen vragen wij een bijdrage van 15,00

De bijdrage dient onder andere voor de bekostiging van entertainment, maaltijden, overige versnaperingen tussendoor en een speciaal t-shirt als aandenken voor de dag.

Tevens zijn we op zoek naar sponsoren. Wil je bedrijfsmatig een bijdrage leveren zodat we er een NOG groter feest van kunnen maken? Dat kan vanaf 100,- euro, wat een vermelding oplevert op social media en posters in het clubhuis tijdens het evenement. Laat het weten via [email protected]

Aanmelden uiterlijk 30 april

Aanmelden voor het Jeugdkamp kan via de mobiele HCZ app of de website.

Login met het lidnummer van het kind dat mee wilt doen. Heeft u de logingegevens niet meer? Stuur dan een email aan [email protected] om deze opnieuw te ontvangen.

Optie 1 via mobiele app

Ga in de mobiele HCZ app naar Meer > Evenementen en kies de optie inclusief of exclusief overnachting. In de app kunt u direct afrekenen via iDeal.

Optie 2 via website

Op we website (hockeyclubzevenbergen.nl) gaat u bovenaan naar Mijn HCZ; log in; in het startscherm ziet u rechts onderin het jeugdkamp staan. Klik daarop, de rest wijst voor zich. Ook hier kunt u direct afrekenen via iDeal.

Mocht u problemen hebben met aanmelden, stuur dan een e-mail aan [email protected]

Om een indruk te krijgen van de sfeer van het Jeugdkamp, bekijk de terugblik van het kamp in 2022:

Met vriendelijke groet,

De HCZ Jeugdcommissie
21-3-2024 Evenementen

Wil je reageren op het nieuws ?

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?