Planning vervanging veld 2

Beste Leden,

Zoals jullie weten, wordt veld 2 vervangen door een nieuwe mat. Dit werk wordt uitgevoerd door CSC. Vandaag hebben Ria en ik de projectleider van CSC gesproken en zo een beeld gekregen van hun planning.

Het werk is gepland in de week van 5-9 december: volgende week dus. En de bedoeling is dus dat op 10 december het nieuwe veld erin ligt en we weer 2 velden ter beschikking hebben.

Aanstaande maandag begint CSC met de voorbereidingen: ze maken met rijplaten een pad vanaf de ingang bij het grasveld naar de hoek van veld 2. Tevens wordt een deel van het hekwerk in de uiterste hoek gedemonteerd om materialen goed op het veld te krijgen. De projectleider wordt tijdelijk voorzien van sleutels om zich toegang te kunnen verschaffen en de boel ook weer netjes te kunnen afsluiten.

Op dinsdag gaan ze dan echt aan de slag. Het veld wordt in repen vervangen. Ze snijden een stuk veld van het oude veld af, en vervangen dat stuk gelijk door een stuk nieuwe mat. Op die manier blijft de onderlaag zo goed mogelijk beschermd tegen neerslag en wind.

Nadat de nieuwe mat compleet op zijn plek ligt, wordt belijning aangebracht. Wij hebben gevraagd opnieuw ook belijning voor 8-tal hockey aan te brengen (2 gele stippellijn cirkels aan de zijkanten).

"Juich nooit te vroeg" zeggen ze, maar het ziet er nu dus toch wel serieus uit dat we na de winterstop weer 2 velden ter beschikking hebben.

Mocht er nog iets nieuws te melden zijn, dan zullen we dat weer laten weten. Heb je vragen of opmerkingen? Overweeg dan naar de ALV te komen aanstaande vrijdag in het clubhuis!

Tot later,

Erik Remmelzwaal