Save-the-Date: Zaterdag 10 september Seizoenstart en Open Dag

Op deze laatste dag voordat de schoolvakantie begint, willen we jullie natuurlijk een heerlijke vakantie wensen!

Goed om te weten wanneer het volgende seizoen weer opstart. Op maandag 5 september start formeel het nieuwe (nog te puliceren) trainingsschema.

Maar bovendien, organiseert HCZ op 10 september een superleuke Seizoenstart & Open Dag. Dat gaat een heel informatieve dag worden, voor spelers, trainers en coaches maar vooral ook superleuk om met je teamleden en andere teams kennis te maken!

Het wordt een feest, dus houdt de zaterdag vrij en kom allemaal naar de club!

Save the Date: 10 september!

Het programma volgt nog, maar je gaat kennis maken met je team, begeleiders en een wedstrijdje spelen.

Voor Coaches organiseren we die dag, in samenwerking met Kicks 'n Sticks een "Train de Coach" sessie om jullie goed op weg te helpen in het begeleiden van je team.

En daaromheen zorgen we voor allerlei entertainment zodat om het clubgevoel een boost te geven en iedereen goed voor te bereiden op de eerste comptetitieronde.

De eerste juniorenwedstrijden in competitie staan een week later gepland, dus de 10e is een ideaal moment voor de laatste voorbereidingen.

Tot dan!

21-7-2024 Evenementen