Bestuur, rollen en portefeuilles

18-5 Nieuws In de Algemene Ledenvergadering van 18 maart jongstleden is de samenstelling van het bestuur van HCZ vastgesteld. Nadien heeft het bestuur onderling de rollen en portefeuilles verdeeld.

De bestuurspagina op deze website is inmiddels bijgewerkt en daarmee is het inmiddels een aardig moment om ons via deze route nog eens aan de leden voor te stellen!

Guus Govaart - Voorzitter
Hoofdportefeuille: Marketing
  • Branding & Communicatie
  • Evenementen
  • Ledenbehoud & Werving
  • Sponsoring
Guus hockeyt zelf bij Veteranen A, heeft 2 dochters in de C en D jeugd en een zoon in de E Jeugd. Voor velen een bekend gezicht binnen de club. Guus heeft vanuit zijn vastgoed achtergrond samen met voormalig bestuurslid Wim van Broekhoven en veel vrijwilligers een pracht clubhuis weten te maken. Guus is van de visie en de ambitie, is soms een beetje warrig, met veel goede ideeën.

Laura Lormann-Zwartelé - Vice-Voorzitter
Hoofdportefeuille: Hockeyorganisatie
  • Scheidsrechterscommissie
  • Wedstrijdsecretariaat
  • Zaalhockey
Laura hockeyt bij de Trimmers, is moeder van 4 kinderen waarvan er momenteel 2 actief hockeyen in de D en E jeugd. Een bekend gezicht als trainster van de Benjamins/Funkeys en als coach. Achter de schermen verzet ze bergen. Met veel plezier zet Laura zich in voor de club.

Robbert van Etten - Penningmeester
Hoofdportefeuille: Financieel / Juridisch
  • Administratie
  • Verzekeringen
  • Tucht
Vader van 2 meiden, welke beide hockeyen. Na een paar jaar met plezier coach te zijn geweest van het team van 1 van zijn meiden, is Robbert in het bestuur gegaan als penningmeester. Onze club heeft veel behoefte aan vrijwilligers en Robbert deelt zijn kennis, gewoon om te helpen, in combinatie met de liefde die zijn kinderen voor de hockey hebben, met overgave.

Manon Uijtdehaag - Secretaris
Hoofdportefeuille: Hockeyontwikkeling
  • Hockeytafel
  • Hockeyschool
  • Technische Commissie
  • Verenigingsmanager
Moeder van 2 meiden welke beide hockeyen in de C en E jeugd en zelf hockeyt ze bij de Trimmers. Na een paar jaar met plezier coach te zijn geweest, is Manon in het bestuur gegaan als secretaris. Enthousiast en met veel energie vervult Manon haar functie.

Erik Remmelzwaal - Algemeen Lid
Hoofdportefeuille: Organisatie
  • Vrijwilligersbehoud & werving
  • Bar
  • Beheer complex & materialen
  • IT
Vader van 2 kinderen die beide hockeyen in de E jeugd en de Benjamins, tevens coach van het E team van zijn dochter. Na ruim een jaar lid te zijn geweest van de Hockeytafel, ten tijde van de coronapandemie, is Erik toegetreden tot het bestuur als vervanging van Wim van Broekhoven. Erik is tegelijkertijd eigenaar en directeur van hoofdsponsor Zolder, waarom is afgesproken dat Erik binnen het bestuur niet betrokken wordt bij zaken die betrekking hebben op sponsoring.

18-5-2024 Nieuws