HCZ heeft vanaf 1 januari een Verenigingsmanager

Verenigingsmanager, Een volgende stap voor onze hockeyontwikkeling

Onze plannen realiseren is wat we willen! Plannen waarin hockeyontwikkeling de boventoon voert. Om deze plannen van het papier af te krijgen, zijn wij op zoek gegaan naar versterking van ons team, een verenigingsmanager. Deze zoektocht is niet voor niets geweest. We hebben een uitstekende verenigingsmanager gevonden, die heel goed past in het door ons opgestelde profiel. Een verenigingsmanager die deze uitdaging met veel gedrevenheid aan wilt gaan.

Wie is onze nieuwe verenigingsmanager ?

Onze nieuwe verenigingsmanager is Ria Petit. Zij heeft zich voor de komende jaren met veel enthousiasme gecommitteerd aan deze functie. Ria heeft veel historische binding met onze club en is met haar ervaring een aanwinst om onze plannen tot uitvoering te brengen. Zij zal onder andere verantwoordelijk worden voor de begeleiding van trainers, coaches en andere vrijwilligers. Verder heeft zij als opdracht om invulling te geven aan de hockeyschool en zal zij tevens mede een van onze aanspreekpunten zijn voor hockeyzaken.

Met de invulling van deze functie creƫren we een belangrijke randvoorwaarde om een volgende stap te kunnen zetten in het realiseren van onze strategie. Een mooie volgende stap in de hockey ontwikkeling van HCZ waarbij de focus ligt op het kwalitatief versterken van de hockeysport, hockeyplezier te vergroten en de verbondenheid, van leden en vrijwilligers, aan onze club te versterken.

We wensen Ria heel veel succes!

Vragen?

Natuurlijk is de Verenigingsmanager beschikbaar voor vragen. Sterker: als je niet precies weet bij wie je terecht moet met jouw specifieke vraag, dan is Ria een uitstekend startpunt. Daarom hebben we het e-mailadres waarop Ria bereikbaar is heel eenvoudig gemaakt: [email protected]

10-1-2024 Nieuws

Wil je reageren op het nieuws ?

Succes Ria :)

Erik Remmelzwaal10-1-2022 @ 16:24:26

Mooie uitdaging Ria! Succes!

Manon Uijtdehaag10-1-2022 @ 16:26:57

succes

Quin Lakeman10-1-2022 @ 21:42:54

Succes Ria 💪🏻

Anouk Geldof11-1-2022 @ 18:03:58

Gefeliciteerd en succes!

Bas van den Broek12-1-2022 @ 11:01:50

Succes Ria. Mooie uitdaging.

Diede van den Elshout14-1-2022 @ 21:06:14

Fijn, Ria!!!

Gitta Coenen16-1-2022 @ 10:20:05

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?