Een gezond en sportief 2022!

Het nieuwe jaar is begonnen en we hopen natuurlijk dat iedereen deze in goede gezondheid is begonnen en we gaan voor een jaar waarin we met zijn allen heel veel het veld op kunnen!

Traditiegetrouw houden we in Q3/Q4 van het kalenderjaar een ALV. We kijken dan terug op het voorgaande seizoen en presenteren het beleid, en de daarbij behorende begroting, voor het komende seizoen.

Dit is echter helaas geen tijd van tradities. Door de coronabesmettingen moeten we de mogelijkheden om te kunnen hockeyen van dag tot dag bekijken. Mede met de herintroductie van de 1,5 meter regel als verplichting werd het wel erg lastig om afgelopen najaar een fysieke ALV te houden. Zeker omdat wij een en ander hadden voorbereid om gezamenlijk een brainstorm aan te gaan over het Ambitieplan voor de komende jaren. Mede door de gewenste interactie vinden wij als bestuur een online ALV, zoals in het voorjaar van vorig jaar, niet geschikt.

Wij hadden u graag meer verteld over de contouren van een nieuw Ambitieplan voor HCZ voor de komende jaren, over de inzet van onze nieuwe verenigingsmanager, we hadden minder graag afscheid genomen van Wim van Broekhoven als bestuurslid, maar hadden wel graag Erik Remmerzwaal als nieuw bestuurslid verwelkomt. Ook Manon Uijtdehaag wil zich graag nog een bestuurstermijn inzetten voor de hockeyclub. Totdat we alsnog de ALV kunnen organiseren hebben we nu de luxe dat Wim nog niet afzwaait, maar Erik al wel begint. Robbert van Etten had u als penningmeester graag meegenomen in de spanning die Corona meebrengt voor onze begroting en hoe we daar met z’n allen de schade hebben weten te beperken. Weet dat de hockeytafel achter de schermen nog immer hard voor alle leden aan de weg timmert en dat de scheidsrechterscommissie grote slagen maakt als het gaat om het opleiden en begeleiden van scheidsrechters.

Als bestuur verwachten wij nog zware tijden voor de boeg te hebben en spreken de hoop uit dat we heel snel het hockeyen en de competities weer kunnen oppakken. Tegelijkertijd merken wij echter ook dat het lastig is om ons iedere keer weer op te laden om alle nieuwe coronamaatregelen weer te implementeren en handhaving te organiseren. Gelukkig zijn er nog voldoende geluksmomenten om ons op te laden…. Zoals de introductie van ons nieuwe tenue met nieuwe sokken! Wat zag iedereen er net voor de lockdown goed uit in de nieuwe kleding!

Dit voorjaar zijn wij voornemens de ALV zeker plaats te laten vinden, het zou fijn zijn als we iedereen dan fysiek bij elkaar mogen hebben. Mocht dit echt niet kunnen, dan zal er alsnog een uitnodiging volgen voor een online ALV.

Wij wensen iedereen een goede gezondheid toe en hopen u allen snel weer te ontmoeten!

Sportieve groet,

Bestuur HCZ