Nieuw bestuurslid gezocht

Beste (ouders van) leden, trainers, coaches en vrijwilligers,

Het huidige bestuur is een enthousiast, ambitieus en betrokken team, die zich vrijwillig inzet voor de club in de breedste zin van het woord.

Wij zoeken per direct een mede bestuurslid.

Wij stellen ons graag nog eens aan jullie voor:

Guus Govaart (voorzitter):
Voorzitter van HCZ, hockeyt zelf bij Veteranen A, heeft 2 dochters in de C en D jeugd en een zoon in de E Jeugd. Voor velen een bekend gezicht binnen de club. Guus heeft vanuit zijn vastgoed achtergrond samen met Wim en veel vrijwilligers een pracht clubhuis weten te maken. Guus is van de visie en de ambitie, is soms een beetje warrig, met veel goede ideeën.

Manon Uijtdehaag (secretaris):
Secretaris bij deze mooie club, moeder van 2 meiden welke beide hockeyen in de C en E jeugd en zelf hockeyt ze bij de Trimmers. Na een paar jaar met plezier coach te zijn geweest, is Manon in het bestuur gegaan als secretaris. Enthousiast en met veel energie vervult Manon haar functie.

Robbert van Etten (penningmeester):
Penningmeester bij deze club en vader van 2 meiden, welke beide hockeyen. Na een paar jaar met plezier coach te zijn geweest van het team van 1 van zijn meiden, is Robbert in het bestuur gegaan als penningmeester. Onze club heeft veel behoefte aan vrijwilligers en Robbert deelt zijn kennis, gewoon om te helpen, in combinatie met de liefde die zijn kinderen voor de hockey hebben, met overgave.

Laura Lormann-Zwartelé (algemeen bestuurslid):
Algemeen bestuurslid en zelf hockeyend bij de Trimmers, moeder van 4 kinderen waarvan er momenteel 2 actief hockeyen in de D en E jeugd. Een bekend gezicht als trainster van de Benjamins/Funkeys en als coach. Achter de schermen verzet ze bergen. Met veel plezier zet Laura zich in voor de club.

Wim van Broekhoven (algemeen bestuurslid):
Algemeen bestuurslid, hockeyt bij Veteranen B en heeft een zoon in Heren 2 en een dochter in Dames 1. Al sinds jaar en dag een vertrouwd gezicht binnen de club en binnen het bestuur. Wim maak je niet gek, is bijna altijd gezellig en regelt veel. Vormde samen met Guus het duo Buurman & Buurman. Wim zal afscheid nemen van het bestuur en wil heel graag het stokje doorgeven.

Dit zijn wij, wie ben jij?

We kijken uit naar je reactie op [email protected] en gaan graag met je in gesprek.

Sportieve groet,
Namens het bestuur