Contributie seizoen 2021 - 2022

10-9 De prijzen voor het huidige seizoen staan gepubliceerd. Evenals vorig jaar hebben we ervoor gekozen om de prijzen alleen te verhogen met de Consumentenprijsindex. deze is voor komend seizoen gebaseerd op de periode juli 2020 tm juni 2021. Het indexcijfer over deze periode bedroeg 1,47% (Bron: CBS statline). De contributie wordt de komende weken in de systemen verwerkt. Voor het veldseizoen wordt deze kort daarna ook gefactureerd en geïncasseerd. Evenals afgelopen jaar ontvangt u de factuur digitaal in uw mailbox. Voor de leden welke nog geen automatische incasso hebben afgegeven, wil ik u vragen om per mail aan de ledenadministratie ([email protected]) aan te geven alsnog akkoord te geven voor een automatische incasso.

Heel veel hockey plezier toegewenst!

Een gezonde en sportieve groet,
Namens het Bestuur

10-9-2024 Nieuws