Informatie over ons nieuwe tenue

Vanaf komend seizoen spelen we zoals reeds bekend gemaakt in een nieuw tenue. We beginnen het seizoen met een nieuw wedstrijdshirt. Op de arm zal Jumbo Golf & Hockey staan, op de voorkant onze nieuwe hoofdsponsor Zolder. Broekjes en rokjes blijven hetzelfde en de nieuwe sokken hoeven pas ná de winterstop.

We hebben vanuit diverse kanten vragen of opmerkingen over het nieuwe tenue gekregen. Met name over wanneer dit tenue dan beschikbaar komt en wat er dan voor moet worden betaald?

Het goede nieuws is: U krijgt het nieuwe shirt
Wij hebben geregeld dat alle leden een nieuw wedstrijdshirt krijgen voor het nieuwe seizoen. Wel zo fijn in deze Coronaperiode! U hoeft hier niets voor te doen of voor te betalen.

Het minder goede nieuws is: Mogelijk zijn ze er niet op tijd
Onze nieuwe shirts moeten uit China komen. Door Corona, de stremming in het Suezkanaal, de krapte in de beschikbaarheid van zeecontainers en het late bestelmoment komen die shirts naar verwachting pas in de 2e week van september. Dat is ook ongeveer het moment dat onze competities weer starten. Zodra we meer weten komen we hier bij jullie op terug.

Meer goed nieuws: De nieuwe hockeysokken zijn een succes
Afgelopen zaterdag was er een sneak preview van onze nieuwe hockeysokken. Veel enthousiaste reacties! Zoals eerder gemeld zijn deze sokken pas verplicht ná de komende winterstop, dus ook hier geen extra kosten omdat tegen die tijd uw huidige sokken hopelijk weer flink versleten zijn en u weer een nieuw paar nodig zal hebben.

Wij hopen hiermee een en ander duidelijker te hebben gemaakt, mochten er nog vragen zijn, we horen ze graag.

Sportieve groet van uw bestuur!

20-7-2024 Nieuws