Kent u JGH & Zolder?

Waarschijnlijk niet. Daar gaat iets aan veranderen. Vanaf het nieuwe seizoen zal Jumbo Golf & Hockey onze nieuwe kledingleverancier zijn en wordt Zolder onze nieuwe hoofsponsor!

Foto: v.l.n.r. Robbert van Etten (penningmeester), Guus Govaart (voorzitter), Lizzy Koeton (The Indian Maharadja), Bart van Pelt (Jumbo Hockey)

HCZ gaat vanaf komend seizoen voor zes jaar een samenwerking aan met Jumbo Golf & Hockey en The Indian Maharadja! Hierdoor krijgen we niet alleen nieuwe tenues, maar hebben we ook een nieuw ontwerp voor onze wedstrijdsokken! Ook krijgen we een eigen hockeyhoek in de Jumbo store, waar je nieuwe sticks kunt uitproberen op een oefenveld, waar je nieuwe hockeyschoenen kunt uitzoeken, waar…… je ook gewoon online kunt bestellen en lekker lui thuis je nieuwe tenue kunt uitpakken.

Zolder zal als nieuwe hoofdsponsor de komende 3 seizoenen ons fysiek en financieel gaan ondersteunen. Zij draagt financieel bij om de reeds ingezette hockeyontwikkeling in de jeugd te versnellen en zal de club fysiek bijstaan om digitale ontwikkelingen te incorporeren en van voldoende beveiliging te voorzien. Een prettige gedachte! Dat betekent ook dat ieder team komend seizoen zal spelen met het logo van Zolder op het wedstrijdtenue.

Zolder levert digitale bescherming voor alle technologische mogelijkheden. Wij horen u denken.. huh? Dat betekent dat zij organisaties en MKB ondernemingen ondersteunt bij het beveiligen van hun digitale activiteiten. Zij wil graag een betere naamsbekendheid in deze regio, maar wil ook meer gaan doen aan de bewustwording bij kinderen om hen digitaal vaardig en weerbaar te maken. Google ze anders even!

Het huidige shirt met sponsoropdrukken is komend seizoen niet meer toegestaan als wedstrijdtenue. Dankzij de samenwerking met Jumbo en Zolder, kan HCZ komend seizoen de wedstrijdshirts voor de leden verzorgen. Ze zijn zelfs al voor u besteld. U hoeft dus niet naar de winkel om deze zelf aan te schaffen.

Uw oude shirt mag dus in het nieuwe seizoen niet meer gedragen worden tijdens wedstrijden. Hopelijk wilt u dit allen naar onze sponsoren toe respecteren. Zij tonen een grote goodwill voor onze vereniging. Prima uiteraard als u het oude shirt nog wil gebruiken voor trainingen of voor het verven van de garage. De nieuwe sokken worden pas na de winterstop verplicht. Daar op wachten zou alleen wel superzonde zijn omdat het nieuwe ontwerp echt heel gaaf is!

U begrijpt… wij zijn enthousiast! Het ziet er zonnig uit voor HCZ!

Sportieve groet,

1-7-2024 Nieuws