Hervatten reguliere competitie en vervallen wintercompetitie

10-11 Niets is zo blijvend als verandering. En dat merken we op dit moment allemaal. Ons aanpassingsvermogen wordt flink op de proef gesteld. Samen sporten, samen bewegen, samen gezond blijven. Belang van de volksgezondheid en het indammen van het virus staat op dit moment op nummer één.

Leuk nieuws eerst
Zaterdag hebben we een super leuke dag gehad met alle onderlinge wedstijden. Bedankt voor alle vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt. Op de agenda staan deze maand nog deze activiteiten voor onze jeugdspelers (t/m A-jeugd):
Zaterdag 14 november:                Een vet cool eigen HCZ jeugdtoernooi
Zaterdag 21 november:                Een super toffe clinic
Zaterdag 28 november:                Een dag vol onderlinge wedstrijden

Hervatten competities
Competities kunnen pas weer worden hervat zodra dat door de overheid weer wordt toegestaan. De KNHB hoopt op 9 en 10 januari de eerste competitiewedstrijden weer te kunnen plannen. Mocht het dan nog niet kunnen, dan schuift dit op. Het plan is om dan te starten zoals we oorspronkelijk na de herfstvakantie zouden starten, met het hervatten van de wedstrijden die normaal vóór de winterstop zouden worden gespeeld.
Wanneer pas in februari de competitie mag worden hervat, dan zijn er minder speeldagen over tot en met einde seizoen. Vooral bij de jeugd kan het zijn dat er dan aanpassingen in de competitie plaats zullen vinden.
Uiteraard volgen wij deze ontwikkelingen op de voet en houden wij jullie op de hoogte.

Wintercompetitie
Doordat het hervatten van de competities nu is uitgesteld en deze wedstrijden voorrang hebben, zal de wintercompetitie waar we eerder over hebben gecommuniceerd, niet doorgaan. Deze komt te vervallen.

Blijf gezond, blijf bewegen en aan alle leden die in quarantaine moeten zitten, beterschap en sterkte, we denken aan jullie.

Sportieve groet,

10-11-2024 Nieuws