29 september Covid-19 maatregelen

Maatregelen m.b.t. corona

De uitgedragen regels blijven van kracht, aanvullende regels door de verscherping per 29 september:

Trainingen & Wedstrijden -Thuis:

• Geen publiek: Kom alleen of laat je afzetten bij de poort. Er mogen géén toeschouwers op het terrein van de hockeyclub. De coach/trainer zal de spelers verwelkomen.
  • Kleedruimte & toilet: De kleedruimtes en wc zijn toegankelijk, rekening houdend met het aantal maximaal toegestane aantal personen in een ruimte.
  • Na afloop: Na de training en/of wedstrijd dient het terrein zo snel mogelijk te worden verlaten. Blijf niet hangen rondom de club.
  • Clubhuis: De kantine(ruimte) van de hockeyclub is dicht voor spelers. Er zal niks meer verkocht worden. Toegang tot de kantine(ruimte) wordt beperkt. De kantine is alléén toegankelijk voor clubvrijwilligers/clubmedewerkers die hun taak uitvoeren.

Wedstrijden -Uit:

• Uitwedstrijden: Bij uitwedstrijden mogen alléén het noodzakelijk aantal begeleiders mee (een begeleider is geen toeschouwer).
  • Begeleiding team: Als begeleider houd je afstand van de spelers en de dug-out. Geniet van de wedstrijd in stilte en volg de regels op van de club waar je op bezoek bent.
  • Na afloop: Na de wedstrijd dient het terrein zo snel mogelijk te worden verlaten.

Overig:

• Clubhuis: De kantine is alléén toegankelijk voor clubvrijwilligers/clubmedewerkers die hun taak uitvoeren. Overleggen/vergaderingen/cursussen kunnen plaatsvinden, mits rekening houdend met een maximum van 25 personen, voldoende onderlinge afstand en de bar blijft gesloten.

Algemeen, ter herhaling.

• Bij klachten: kom niet, meld u tijdig af bij uw trainer/coach. Als er wordt opgemerkt dat u klachten heeft, dan zal u worden verzocht het terrein te verlaten. Geef hier opvolging aan.
  • Spelerslijsten: vul deze op tijd en correct in.
  • Vrije doorloop: Blijf niet bij elkaar staan bij de poort, zorg voor een vrije doorloop.
  • Bij aankomst: Ga zo snel mogelijk het veld op. Als dit niet kan i.v.m. wedstrijd/training die bezig is, neem dan afstand van de toegang/uitgang van het veld en hou onderling afstand van elkaar.
  • Geef het vertrekkende team de gelegenheid om op gepaste afstand het veld te verlaten.
  • Buiten of rondom het veld: hou afstand van elkaar in afwachting van aanvang training en/of wedstrijd.
  • Consumpties: Neem uw eigen drinken mee.
  • Bij uitwedstrijden: verdiep u in de regels van de ontvangende club zoals maximaal aantal begeleiders, toegang tot het terrein en of registratie.
  • Bij slecht weer: Als het regent, is het clubhuis geen schuilplek. Hou hier rekening mee.   Zorg bijvoorbeeld voor een paraplu. Indien men wel gebruik maakt van het clubhuis als schuilplek, dan zal verzocht worden om het pand te verlaten.
  • Overleg: Hou overleggen zo veel mogelijk via een ander platform. Indien niet, hou het overleg klein met voldoende afstand.
  • Registratie: Wij vragen aan iedereen die de club bezoekt als speler, begeleider, vrijwilliger, medewerker om zich te registeren via de app.

1-10-2024 Nieuws