Kick-off seizoen 2020-2021

Beste leden,

Na lang geen hockey, vooruitschuiven van de opening van het vernieuwde clubhuis, en het vervangen van veld 2 is het dan nu toch zo ver: de opening van het clubhuis én het nieuwe waterveld 2! Om het seizoen direct goed van start te laten gaan, zullen we op vrijdagavond 28 augustus feestelijk het nieuwe clubhuis openen en veld 2 inluiden! De details volgen nog, maar Dames1 zal om 20u een oefenwedstrijd spelen op veld2 tegen Bleiswijk, en Heren1 zal ook op het veld te zien zijn ter voorbereiding van het nieuwe seizoen.

Op zaterdag 29 augustus houden we een clubdag, waarop alle jeugdteams de gelegenheid krijgen om oefenwedstrijden te spelen zodat iedereen goed voorbereid aan het seizoen kan starten!

Het schema voor deze dag volgt nog, maar zet in ieder geval zaterdag 29 augustus in je agenda.

Daarnaast wordt er ook een kick-off event gehouden voor alle trainers en coaches op zaterdagochtend, het wordt een leuke, leerzame en vooral sportieve dag!

Uiteraard wordt er zowel vrijdag als zaterdag rekening gehouden met de geldende maatregelen m.b.t. COVID19.

10-8-2024 Nieuws