Sportzomer!

19-6 Nieuws  Corona heeft ons voorjaar gestolen! Ieder team dat in lijn lag voor een kampioenschap moet dit volgend jaar opnieuw zien waar te maken…Ieder team dat het zwaar had in zijn klasse…..heeft klasse behoud cadeau gekregen…Zo  speelt heren Veteranen A volgend jaar weer hoofdklasse!

Inmiddels traint iedereen weer, maar zit de zomervakantie er ook al aan te komen. Een zomervakantie waar velen naar Hintergarten zullen gaan. Is er dan nog wel iets leuks te doen?

Trainingen!
Hockeyclub Zevenbergen heeft besloten om tijdens de zomervakantie beide velden open te stellen. Zo kan ieder team, nieuwe team of een samengesteld team trainen. Dat moet wel gecoördineerd gebeuren en altijd onder leiding van een trainer. Als bestuur zullen we de laatste stand van zaken vertalen naar de mogelijkheden om te trainen.

Clubhuis open!
We kijken naar mogelijkheden om ook het clubhuis ’s avonds en in het weekend te openen. Afhankelijk van de verruiming van de richtlijnen kunnen we weer omkleden of na de training gezellig bijkletsen onder het genot van een drankje. Ook hier volgen we de richtlijnen en zullen we de laatste stand van zaken vertalen naar de mogelijkheden voor het gebruik van het clubhuis.

What’s next?
Alleen trainen is ook maar zo wat….HCZ onderzoekt de mogelijkheden om een kleine interne zomercompetitie op te zetten van oude teams, nieuwe teams of mix teams. Daarnaast zijn we serieus aan het onderzoeken of we twee keer een week een hockeykamp kunnen organiseren op ons eigen complex! De gesprekken met de organisator daarvoor lopen al. We weten dat het kort dag is…..maar jullie gingen toch nergens naar toe…toch?

Zo hebben we nog wel wat ideeën, maar die worden nog uitgewerkt. Hebben jullie ideeën…..deel ze met ons! Wij zorgen dat leuke ideeën uitgevoerd worden!

Gelukkig zijn er geen coronaregels tegen gezelligheid! Hockeyzomer 2020 wordt een topzomer!

19-6-2024 Nieuws