Vriendjes/vriendinnetjestraining

26-5 Nieuws Vriendjes/vriendinnetjestraining

Is jouw vriendje, vriendinnetje, neefje of nichtje het thuiszitten meer dan beu? Laat ze kennismaken met hockey tijdens de speciale Vriendjes/vriendinnetjestraining.

We organiseren enkele zaterdagen voor teams een speciale training. Op de volgende zaterdagen mogen de volgende teamleden één vriendjes/vriendinnetjes meenemen naar de training:

Zaterdag 30 mei: Funkey/Benjamins en mixF1
                            M6E1
                            MD1

Zaterdag 6 juni: Funkey/Benjamins en JF1
                           M8E1
                           MD2

Zaterdag 13 juni: Funkey/Benjamins en MF1
                            J8E1
                            MD3

Er is een speciale actie voor jouw vriendje of vriendinnetje.
Wordt jouw vriendje/vriendinnetje lid voor 1 juli 2020 dan is er geen inschrijfgeld verschuldigd.

Aanmelden voor de vriendjes/vriendinnetjestraining is niet nodig en er zijn geen kosten aan de deelname.
Een hockeystick krijg je te leen van de club. De stick is van te voren gedesinfecteerd.
Alle trainingen zijn in overeenstemming met de richtlijnen van het RIVM en KNHB.

26-5-2024 Nieuws