Thuiszitten beu? Kom hockeyen!

11-5 Nieuws Eindelijk mogen we weer sporten. Ben je het thuiszitten meer dan beu? En heb je je altijd afgevraagd of hockey iets voor jou is? Kom het gewoon uitproberen!

Iedereen van 6 tot en met 12 jaar die kennis wil maken met de hockeysport is van harte welkom.

De trainingen zijn op elke woensdag vanaf 13 mei a.s.
Leeftijd 6 t/m 9 jaar:         13:00 - 14:00 uur
Leeftijd 10 t/m 12 jaar:     14:15 - 15:15 uur

Aanmelden is niet nodig en er zijn geen kosten verbonden aan de deelname.
Een hockeystick krijg je te leen van de club. De stick is van te voren gedesinfecteerd.

In overeenstemming met de richtlijnen van het RIVM en KNHB, zijn er een aantal regels waar we met zijn alle aan moeten voldoen:
•    Elke speler komt in sportkleding naar het veld en neemt zijn of haar eigen bidon met water mee. Er is geen ruimte om je om te kleden. Ook kun je niet op de club naar de WC. Doe dat nog even voordat je thuis vertrekt.
•    Ouders mogen het hockeyterrein niet betreden. We gaan ervan uit dat u ook buiten de poort verantwoord met de richtlijnen omgaat.
•    Kinderen hebben een briefje bij zich met het telefoonnummer van de ouders/verzorgers, zodat we ze kunnen bereiken in geval van nood.
•    Kinderen komen kort voor de training naar de club en gaan direct na de training naar huis of u haalt ze op.
•    Spelers mogen alleen eigen materiaal aanraken. De stick die je leent, wordt voor het uitreiken gedesinfecteerd.
•    De ballen mogen niet worden aangeraakt! De spelers raken de bal alleen met hun stick aan.
•    Andere trainingsmaterialen, zoals bijvoorbeeld pionnen en hoepels, worden alleen door trainer aangeraakt.
•    De materialen worden aan het eind van de training gedesinfecteerd door corona-coördinator.

Kom zelf ontdekken waarom hockey zo leuk, gezellig en uitdagend is.
Voor meer informatie stuur je een e-mail naar: [email protected].

Tot woensdag!

11-5-2024 Nieuws