Aanmelden Koek en Zopie

6-2 Nieuws Beste hockeyliefhebbers van HCZ,
Zoals jullie al reeds hebben vernomen hebben wij het KOEK & ZOPIE toernooi helaas moeten verzetten naar 13 maart 2020. Eerder zijn de werkzaamheden aan het clubhuis niet afgerond en kunnen wij geen gebruik maken van elektra, wc, muziek, koeling, douches, etc.  Het leek ons handiger om het toernooi samen te laten vallen met de opening van ons verbouwde clubhuis. Voor de liefhebber is dan ook de Bekende Moerdijker Jac Klijs aanwezig. De burgemeester zal namelijk die avond ons clubhuis feestelijk openen!  Maak een selfie, schud zijn hand, stel die vraag die je altijd al wilde stellen….

13 maart is een vrijdag. We willen in plaats van trainen die avond, wedstrijden spelen. Het programma voor de avond ziet er als volgt uit:

•    17:00 uur      Training benjamins & funkey’s. ( geen aanmelding nodig)
                           Club toernooi Jongste Jeugd.

•    18:15 uur      Opening clubhuis.

•    19:00 uur      Club toernooi tot 21:00 uur ( junioren, senioren, trimmers)

•    21:00 uur    Gelegenheid voor een drankje samen met alle leden,  vrijwilligers van de verbouw en niet-leden.

Aanmelden:
•    via de APP: naar "meer” (rechtsonder in) / evenementen / aanmelden.
•    via de website: inloggen via ‘mijn HCZ’ / club / evenementen / aanmelden
LET OP !! aanmelden alleen onder eigen LIDNUMMER dit geldt zowel via de app als website.

Aanmelden kan tot en met  08-03-2020

De eerdere inschrijvingen voor 29 februari worden automatisch omgezet. Als je door de verschuiving niet kunt, mag je je uiteraard kosteloos afmelden.

Op deze geweldige maar vooral gezellige avond zullen er lekkere winterse versnaperingen zijn, de inschrijf kosten bedragen € 5,- per deelnemer. Voor dat bedrag krijg je een versnapering en alvast twee drankbonnen.
Met dit toernooi vragen wij de deelnemers om het thuis shirt & witte shirt mee te nemen zodat men op het veld ziet wie bij wie hoort.

Hockeyregels: 8 tegen 8 gemengd, 20 minuten per wedstrijd, Alleen flatsen & pushen, Ballen mogen niet hoger dan kniehoogte, Scoren binnen 10 meter, Scoren alleen op de plank, Geen strafcorner, Verplicht bitje & scheenbeschermers

We hopen op veel aanmeldingen, het lijkt ons leuk om een traditie te starten en dit toernooi elk jaar opnieuw te mogen organiseren  in voorbereiding op de voorjaarscompetitie.

Met Vriendelijke Groet,
Hockeyclub Zevenbergen  -  Jeroen Bollekamp