KOEK & ZOPIE toernooi

Beste hockeyliefhebbers van HCZ,

Komen jullie naar het Koek & Zopie toernooi? Dit wordt een echt clubtoernooi waarbij het draait om gezelligheid en saamhorigheid.

Vroeger, in de 17de eeuw tot en met de 19de eeuw, bestond Zopie uit een mix van bockbier en rum. Hieraan werden ook nog eieren, kaneel en kruidnagel toegevoegd. Later, in de 20ste eeuw, werd warme punch verkocht als Zopie. Tegenwoordig wordt er vooral warme chocomelk geschonken.

Hockeyclub Zevenbergen gaat ook een echte KOEK & ZOPIE tent wegzetten, zodat we heerlijke winterse versnaperingen kunnen verkopen deze dag. Denk aan warme chocolademelk, glühwein, snert, curryworst, gevulde koeken en nog meer versnaperingen.

De datum van dit toernooi is zaterdag 29-02-2020. Een voorwaarde is wel (en dat hopen we natuurlijk van harte) dat het clubhuis bijna aan kant is na de verbouwing deze winter.

Voor dit toernooi meld je je allemaal individueel aan. De organisatie stelt de teams samen. We zullen gemixt spelen deze dag van de D-teams tot aan de Veteranen & Trimmers dat wil zeggen, dat alle teams door elkaar gehusseld gaan worden. We spelen in een 8-tal team (10 mensen per team om te kunnen wisselen).

De inschrijfkosten bedragen € 5,- (daarvoor krijgt men 1x drink bon + snert of curryworst).

Voor de jongste jeugd gaan we een eigen toernooi organiseren in de ochtend. Ook daar zal er gehusseld worden.

De inschrijfkosten bedragen € 5,- (daarvoor krijgt men 1x drinken + snert of curryworst of 2x bon voor koek of popcorn)

Met dit toernooi is het de bedoeling dat iedereen van elkaar gaat leren. Maak hier zeker ook gebruik van, want je kan zowel op het veld als buiten het veld van elkaar leren ……… zowel jong als oud

De hockeyregels,

• 8 tegen 8                                                                            De jongste jeugd zullen de wedstrijden spelen
  • 20 minuten per wedstrijd                                                      van 10:00 tot 12:00 uur, aanmelden vanaf 09:30 uur
  • alleen flatsen & pushen
  • ballen mogen niet hoger komen dan kniehoogte
  • scoren binnen 10 meter                                                        voor de middag editie zullen de wedstrijden
  • scoren alleen op de plank                                                     van 13:00 tot 17:00 uur zijn, aanmelden vanaf 12:00 uur
  • geen strafcorner                                                                     na de wedstrijden is de bar nog open tot max 19:00 uur
  • verplicht bitje & scheenbeschermers

We hopen op veel aanmeldingen. Het lijkt ons leuk om een traditie te starten en dit toernooi elk jaar opnieuw te organiseren in voorbereiding op de voorjaarscompetitie.

Aanmelden:  via de APP: naar "meer” (rechtsonder in) / evenementen / aanmelden.

via de website: inloggen via ‘mijn HCZ’ / club / evenementen / aanmelden

LET OP !! aanmelden alleen onder eigen LIDNUMMER  dit geld zowel via de app als website.

Aanmelden is van 13-01-2020 tot 14-2-2020

Met vriendelijke groet,