Sloopfeest

Je hebt nog maar 3 dagen om je op te geven!!!

Kom jij met je vader of moeder naar het sloopfeestje op de hockeyclub?

Wist je al dat we het clubhuis gaan verbouwen? We krijgen nieuwe kleedkamers met douches, nieuwe toiletten en ook de bar gaat veranderen. In december gaat de aannemer beginnen. Maar hij kan alleen starten als het clubhuis leeg is.

Dus… moet er eerst gesloopt worden. Wil jij ons helpen?

We zoeken stoere jongens en meisjes die samen met hun vader of moeder willen hameren, zagen en sjouwen. Dit zijn belangrijke eisen om mee te kunnen doen:

• Je moet wel grote spierballen hebben (die kun je nog kweken door hard te trainen en push-ups te doen).
  • Je hebt een uur vrij op zaterdagochtend, 7 december 2019.
  • We moeten aan de veiligheid denken dus daarom kun je je alleen opgeven met je vader of moeder.
  • Je mag alleen meedoen als je stevige, dichte schoenen aantrekt.
  • Je moet 8 jaar of ouder zijn.

Wat moet je doen om je op te geven?

Om veiligheidsredenen kunnen we helaas niet te veel mensen in het clubhuis toelaten om te helpen met de sloop. Vertel daarom in een kort filmpje waarom jij samen met je vader of moeder de juiste personen zijn om het bestuur te helpen. Mail je video uiterlijk 22 november a.s. naar [email protected].

Onder de aanmeldingen loten we wie de eerste hamer door de muur mag slaan. Bij een overweldigend aantal aanmeldingen moeten we ook loten voor een maximum aantal deelnemers.

Belangrijke informatie voor de ouders:

• We moeten met zijn allen veilig werken. We vertrouwen erop dat ouders hun kinderen op de veiligheid wijzen en zelf bereid zijn om mee te werken. De club zorgt voor veiligheidsmiddelen als brillen, helmen en handschoenen.
  • Met je deelname geef je het bestuur automatisch toestemming om eventuele foto’s en video waar jij en je kind op staan te delen op de website en social media.
  • Meer informatie over de planning en het tijdsstip volgt zo spoedig mogelijk.

We bouwen er op 7 december een sloopfeestje en sluiten af met een drankje en wat lekkers.

18-11-2024 Nieuws