Opzeggen lidmaatschap

8-5 Nieuws Het verenigingsjaar loopt van 1 juli 2018 tot en met 30 juni 2019, de opzegtermijn is 1 maand.

We hopen natuurlijk niet dat je opzegt, maar als je dat toch doet om welke reden dan ook, houd je aan de uiterlijke opzegtermijn.
Wij willen ook graag weten waarom je hebt besloten om je lidmaatschap te beëindigen.
Ga je verhuizen, studeren of vind je hockey niet meer zo leuk? We horen graag de reden van de opzegging. Niet alleen voor de statistieken maar vooral zodat we er misschien nog iets van kunnen leren.

Het lidmaatschap kan je beëindigen door vóór 1 JUNI  een e-mail te sturen naar [email protected], van de ledenadministratie ontvang je per e-mail een bevestiging van de opzegging. Met de ontvangst van de bevestiging is de opzegging definitief.

LET OP, je moet aan alle financiële verplichtingen hebben voldaan voordat je opzegging in behandeling wordt genomen.

Mondelinge afmeldingen of afmeldingen die worden gedaan bij andere personen dan de ledenadministratie worden niet geaccepteerd.

Als je niet zeker weet of je volgend seizoen lid kunt blijven, bijvoorbeeld in verband met studie, stage, etc, stuur dan voor 1 juni een e-mail naar
[email protected].
Dan overleggen we wat het beste bij jouw situatie past. 8-5-2024 Nieuws