Senioren Slotdag 2019

27-5
Zaterdag 29 juni is het weer zover, de jaarlijkse slotdag voor de senioren, trimmers, A en B jeugd en uiteraard niet hockeyers. Hopelijk zijn jullie er dit jaar weer allemaal bij, zodat het wederom een succesvol toernooi mag gaan worden.

Iedereen kan zich inschrijven, ook al ben je geen HCZ lid*.
Speel je in een B-elftal of hoger, schrijf dan een team of jezelf in.

Een team moet minimaal uit 6 en maximaal uit 8 personen bestaan. Tijdens de wedstrijden moeten er minimaal 2 dames in het veld staan. Broers, zussen, ouders, opa’s, oma’s, oom, tante, neef en nicht, als "het" een stick kan dragen, mag het meespelen.

En wat gaan we dan doen:
12:00 Ontvangst en overhandigen bandjes
13:00 Start van de wedstrijden
17:30 HCZ kampioen finale
18:00 Broodje hamburger
19:30 Einde slotdag, misschien een afsluitend drankje....

Probeer dus een leuk team met een passende naam samen te stellen. Als je geen compleet team kan vormen laat het dan weten, dan proberen wij voor de aanvulling te zorgen.

De kosten voor de HCZ SLOTDAG zijn:
  • €12 PER PERSOON
Let op dat elk team meerdere kleuren shirts bij zich heeft (dus niet allemaal rood!!)

Mail de onderstaande gegevens naar [email protected], en dan wordt je inschrijving verwerkt. Heb je geen volledig team of ben je alleen, mail dan ook, dan kunnen we ervoor zorgen dat je alsnog mee kan spelen met een volledig team.

Teamnaam:
Aantal deelnemers:            (max. 8)
Teamcaptain: Teamleden:
Telefoonnummer:
E-mailadres:
(min. 2 vrouwen en min. spelen in een B-elftal. Bij twijfel onder de 18 jaar wordt legitimatie gevraagd i.v.m. alcoholische dranken)

* niet leden moeten minimaal 16 jaar of ouder zijn om mee te doen aan het hockeyen

Wij zoeken nog vrijwilligers! Wil je op deze gezellige dag een handje helpen, stuur dan een mailtje naar [email protected]

Hopelijk tot de 29ste!

27-5-2024 Evenementen Bijlage