ALV

vrijdag 8 november 2019   |   18:30 - 20:00   |   Clubhuis

AGENDA ALV

Op 8 november hebben we weer een Aantrekkelijke & Leerzame Vergadering. Uw bestuur neemt u graag mee door de volgende onderwerpen:

Mooi nieuw clubhuis!

Om 18:30 starten we met een bijzondere presentatie over de verbouwing van ons clubhuis dat deze winter zal gaan plaatsvinden. Wordt ook enthousiast! …..En laat u verleiden om ook mee te doen…!

Het seizoen 2019-2020 is al weer ruimschoots begonnen, maar graag kijken we nog samen terug naar onze sportieve en financiële prestaties van afgelopen seizoen.

Wisseltruc

Onze penningmeester kan niet alleen rekenen, maar ook hockeyen. Omdat Larssen Coenen trainer/coach is geworden van Heren 1 hebben we Robbert van Etten gevraagd onze nieuwe penningmeester te worden.

What’s next?

Het seizoen is al lekker op weg en wij ook. Graag nemen we de ambitiefocus voor dit seizoen door….en ook de daarbij behorende begroting. Mogelijk komen ook nog enige lopende zaken aan bod.

Had iemand nog wat?

Aanwezigen krijgen de mogelijkheid om ideeën, zorgen, feedback of complimenten over HCZ te delen met de aanwezigen.

Uiterlijk 20:00 uur klaar.